نمایشگاه پوشاک ایرانی اسلامی با عنوان «هدی» با هدف عرضه مستقیم پوشاک خانواده در ایام دهه ولایت از ۳۰ خرداد در مجموعه چهل‌سرای مصلای امام خمینی(ره) تهران آغاز به کار کرده و تا ۸ تیر ماه ۱۴۰۳پذیرای علاقمندان است.

پوستر نمایشگاه پوشاک ایرانی اسلامی هدی

به گزارش روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره)، نمایشگاه پوشاک ایرانی اسلامی هدی ۴ با هدف عرضه مستقیم پوشاک خانواده با محوریت دختران و عرضه محصولات فرهنگی و آئینی به همراه رویدادهای جانبی و نشست‌های علمی و تخصصی از ۳۰ خرداد تا ۸ تیر ماه در و سرای سوم مجموعه چهل‌سرای واقع ضلع جنوبی مصلی از ساعت ۱۴ تا ۲۳ پذیرای بازدید کنندگان است.

حمیدرضا امیدی، مدیرعامل انجمن فعالان حجاب و متخصصین حوزه حجاب با اشاره به برگزاری چهارمین دوره نمایشگاه پوشاک هدی گفت: این دوره از نمایشگاه در دو بخش محصولات فرهنگی و آیینی و با حضور ۲۰۰ تولیدکننده محصولات حجاب در فضایی به مساحت ۴ هزار متر مربع در سرای سوم چهل‌سرا برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شعار چهارمین نمایشگاه پوشاک هدی «عرضه پوشاک خانواده با محوریت دختران» است گفت: در این نمایشگاه قیمت محصولات ارایه شده توسط اتحادیه صنف خیاطان نظارت و تایید شده است و به محصولات ارایه شده تخفیف ویژه نمایشگاهی هم تعلق می‌گیرد. تمامی شرکت کننده تولید کننده محصولات عفاف و حجاب هستند که در ۱۵۰ غرفه پذیرای بازدید کنندگان می‌باشند. به دلیل شعار نمایشگاه امسال تعداد تولیدکنندگان پوشاک دختران، کودکان و نوجوانان نسبت به دوره‌های گذشته نمایشگاه تا ۲۰ درصد افزایش یافته است.

امیدی ادامه داد: از آنجا که در دهه ولایت و ایام نزدیک به ماه محرم قرار داریم، نزدیک به ۱۰ تولیدکننده محصولات آیینی و فرهنگی نیز در نمایشگاه حضور دارند و به ارائه خدماتی همچون عرضه پرچم و کتیبه می‌پردازند.

بخش جنبی چهارمین نمایشگاه پوشاک ایرانی اسلامی هدی به بانوان تاثیر گذار محجبه اختصاص یافته است که در این بخش بانوان تاثیر گذار و موفق از نظر علمی و شخصیتی در قالب نمایشگاه عکس معرفی شده‌اند. دوخت رایگان چادر و غرفه‌های فروش چادر از بخش‌های دیگر این نمایشگاه به شمار می رود.

در این دوره از نمایشگاه طرح نذر حجاب(طرح تعویض چادر کهنه با نو) انجام می‌شود، در این بخش چادرهای کهنه تحویل گرفته می‌شود و با قیمت مناسب چادر نو عرضه می‌شود.

بخش مهدکودک برای کودکان از دیگر بخش‌های این نمایشگاه به شمار می‌رود. هدف از ایجاد این بخش، خرید آسان والدین از نمایشگاه است تا با خیال راحت محصولات مورد نیازشان را خریداری کنند و در عین حال مربیان مراقب فرزندان و کودکان آنها هستند.

نشست آموزشی ایجاد مزیت رقابتی در محصولات حجاب، تقویت تولیدکنندگان حجاب در پیشبرد اهداف زنان فرهنگی و فرهنگی شدن کالا و محصولات حجاب و ایجاد رشد اقتصادی از عناوین نشست‌هایی است که در چهارمین نمایشگاه پوشاک هدی برگزار می‌شود.

نمایشگاه پوشاک ایرانی اسلامی هدی از ۳۰ خرداد تا ۸ تیر ماه ۱۴۰۳ در مجموعه چهل‌سرای مصلای امام خمینی(ره) تهران از ساعت ۱۴ تا ۲۳ پذیرای بازدید کنندگان است.

برگزاری نمایشگاه پوشاک ایرانی اسلامی هدی در چهل‌سرای مصلی

نظرات

  • BLACK IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    0 0
    آدرس دققتون کجاست
  • پرویز نوروزی راد IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    0 0
    چطور می شود در نمایشگاه پوشاک هدی غرفه گرفت ؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.