هفتمین نمایشگاه مبلمان منزل و دکوراسیون داخلی از فردا در مجموعه چهل‌سرای مصلای امام خمینی(ره) آغاز به کار می‌کند.

جواز هفتمین نمایشگاه مبلمان منزل و دکوراسیون داخلی

به گزارش روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره)، نمایشگاه مبلمان منزل و دکوراسیون داخلی با هدف حمایت از تولیدکنندگان داخلی و عرضه کالاهای با کیفیت ایرانی برگزار می‌شود. همچنین به منظور شناخت سلیقه مشتریان، ایجاد فضای کسب‌وکار و رونق اقتصادی خصوصاً برای بنگاه‌های کوچک و متوسط تولیدی، همزمان نمایشگاه دیگری در زمینه فرش و تابلوفرش دستبافت برگزار می‌شود.

این نمایشگاه در سراهای بیست و دوم، چهاردهم، هفتم و پنجم مجموعه چهل‌سرا، در فضایی بیش از ۱۰هزار مترمربع و با مجوز از اتاق اصناف تهران و با شعار «ایرانی کالای ایرانی بخر» برپا می‌شود.

در هفتمین دوره از نمایشگاه مبلمان منزل و دکوراسیون داخلی، ۱۱۰ تولیدکننده و صادر کننده معتبر و دارای پروانه کسب تولیدی صنعت مبل، دکوراسیون و فرش حاضر خواهند بود. گفتنی است پنج تولیدکننده‌ و شرکتی که در دوره‌ی پیشین این نمایشگاه، با بدقولی و یا انجام تخلفات صنفی، موجب ضرر و زیان مشتریان شده‌اند، از شرکت در این دوره از نمایشگاه محروم شده‌اند. خسارت‌های مشتریان نیز تصفیه شده است.

حضور عرضه‌کنندگان صاحب پروانه رسمی، سبب پیگیری مشکلات و تخلف‌های احتمالی در آینده می‌شود. در این رابطه طبق اعلام برگزار کننده نمایشگاه، تمامی خریدها همراه با صدور فاکتور از سوی فروشنده بوده و در هنگام خروج از سالن‌ها، ستاد اجرایی نمایشگاه، جهت ایجاد امکان پیگیری‌های بعدی، فاکتورها را ممهور می‌نماید.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به مدت ۵ روز از پنجم تا نهم تیرماه، در روزهای عادی از ساعت ۱۱ تا ۲۱ و در روز جمعه از ساعت ۱۴ تا ۲۱ به مجموعه چهل‌سرا در ضلع جنوبی مصلای امام خمینی(ره) واقع در خیابان شهید بهشتی نرسیده به خیابان شهید مفتح مراجعه نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.