کد خبر: 424
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷

عرضه مستقیم کالا همزمان با روزهای پایانی سال با عنوان «جشنواره خرید بهاره تهران»، امسال نیز مانند سال گذشته طی سه دوره در مجموعه چهل‌سرا برگزار خواهد شد.

جشنواره خرید بهاره تهران

به گزارش روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره)، دور اول جشنواره خرید بهاره تهران، از ۲۵ بهمن تا ۴ اسفند، دور دوم از ۸ تا ۱۸ اسفند و دور سوم از ۱۹ تا ۲۷ اسفندماه در مجموعه چهل سرای مصلای امام خمینی(ره) برپا خواهدبود.

علاقمندان می‌توانند برای خرید مایحتاج نوروزی، همچون خشکبار، سوغات و شیرینی استان‌ها، پوشاک و لوازم خانگی،  روزهای عادی از ساعت ۱۱ تا ۲۱ و روزهای جمعه از ساعت ۱۳ تا ۲۱ به نمایشگاه مراجعه کنند.

به منظور رفاه حال شهروندان برنامه‌های جنبی نظیر برپایی نمایشگاه کودک و شهربازی درطول سه دور برگزاری نمایشگاه در نظرگرفته شده است.

همچنین همزمان با دوره دوم جشنواره خرید بهاره تهران، نمایشگاه سفر و در دور سوم نیز نمایشگاه شیلات به صورت مجزا در مجموعه نمایشگاهی مصلای امام خمینی(ره) دایر خواهد بود.

محصولات دریایی در نمایشگاه شیلات، در فضایی به مساحت ۶هزار مترمربع و حدود ۱۰۰ غرفه زیر نظر اداره بهبود کیفیت و توسعه و فرآوری سازمان شیلات، به طور مستقیم عرضه خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.