یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال همزمان با هفته کتاب از ۲۰ تا ۲۶ آبان ماه در مصلای امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

به گزارش روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره)، امسال در حالی نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال در مصلی برگزار می‌شود که این نمایشگاه با نمایشگاه کتاب و با حضور ناشران کتب دانشگاهی، آموزشی، عمومی و رسانه‌های دیجیتال برگزار خواهد شد.
قراراست در این نمایشگاه محفلی مناسب برای تعامل فعالان صنعت نشر دیجیتال و مکتوب فراهم شود.
این نمایشگاه تلاش می‌کند با برگزاری بیش از ۸۰ کارگاه و نشست تخصصی، برپایی پاویون ویژه استارتاپها برای نخستین بار توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و برپایی پاویون ویژه خانواده و فضای مجازی با همکاری سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران بسترها و مجاری مهمی را برای همکاری و تعامل با نهادهای صنفی در حوزه نشر مکتوب و دیجیتال تعریف کند.
ساعت حضور علاقمندان به صنعت نشر و دیجیتال در یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال و کتاب، ۱۰ تا ۲۰ اعلام شده و بازدیدکنندگان می‌توانند در ۲۷هزارمتر مربع فضای نمایشگاهی، از حدود ۴۰۰ غرفه فعال در نمایشگاه دیدن کنند.
غرفه‌های نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در ۹ بخش شامل پایگاه‌های اینترنتی، نرم افزارهای تلفن همراه، نشر دیجیتال، دانش دیجیتال، خانواده و سبک زندگی دیجیتال، بازی و هنرهای دیجیتال، شبکه‌های اجتماعی، کسب و کارهای نوپا(استارتاپها) پذیرای علاقمندان به حوزه دیجیتال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.