دومین نمایشگاه بزرگ توانمندیهای بخش تعاون کشور با موضوع کالاهای تولیدی صادرات محور امروز با حضور علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) افتتاح شد.

 نمایشگاه بزرگ توانمندیهای بخش تعاون کشور

به گزارش روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره)، در این نمایشگاه شرکت های تعاونی شهری، روستایی و عشایری و اتحادیه های مختلف تولیدی و خدماتی سراسر کشور، توانمندی های خود را تا ۲۱ دی ماه عرضه می کنند.

حضور بیش از ۱۲۰ شرکت تعاونی تولیدی، توزیعی و خدماتی به عنوان مهمترین بخش اقتصادی کشور از استان های مختلف که قرار است تولیدات خود در حوزه های تولید، توزیع و خدمات در بخش های مختلف صنعتی، معدنی، عمرانی، مسکن، نیرو، انرژی، بازرگانی، کشاورزی، دامداری، خدماتی، توزیعی، حمل و نقل، گردشگری، بازارچه های مرزی، صنایع چوب، فرش و صنایع دستی را ارائه کنند از جمله ویژگی های این نمایشگاه است.

حمایت از تولیدات صادرات محور شرکت های تعاونی، یافتن بازارهای جدید صادراتی، هدایت شرکت های تعاونی به سمت تولید کالای صادرات محور، گسترش همکاری و تعامل با سازمان توسعه تجارت، توسعه بازار و برندسازی، ترویج فرهنگ تعاون وکارآفرینی و اشتغال زایی برخی از اهداف برگزاری نمایشگاه توانمندیهای بخش تعاون با رویکرد صادراتی است. ‌

در این نمایشگاه بخش های جنبی همچون واگذاری فضای مناسب به تعاونی های تولیدی فعال برای عرضه کالا و تولیدات خود و دعوت از هیأت های تجاری و بازرگانی، رایزنان اقتصادی کنسولگری ها و سفارتخانه های مستقر در ایران و برگزاری نشست های تخصصی پیش بینی شده است.

نمایشگاه بزرگ توانمندی‌های بخش تعاون با رویکرد صادراتی از امروز تا ۲۱ دی ماه هر روز از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۷ میزبان علاقمندان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.