پس از هشت سال، نماز جمعه این هفته تهران (۲۷دی۹۸) به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدظله‌العالی) در مصلای امام خمینی(رحمت‌الله‌علیه) اقامه خواهد شد.

نماز عید سعید فطر 5تیر1396

نماز جمعه این هفته تهران (۲۷دی۹۸) به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدظله‌العالی) در شبستانمصلای امام خمینی(رحمت‌الله‌علیه) اقامه خواهد شد. 

آخرین خطبه‌های نمازجمعه رهبر معظم انقلاب اسلامی در تهران به بهمن سال ۱۳۸۹ باز می‌گردد؛ دو خطبه‌ای که رهبر انقلاب عمده سخنان خود را در آنها به موضوع بیداری اسلامی و مسائل تونس و مصر اختصاص دادند و خطبه عربی ایشان خطاب به مردم این کشورها در آن سال‌ها، شهرت یافت.

درهای مصلی از ساعت 9 صبح بر روی نماز گزاران باز خواهد شد.

مسیر های دسترسی به مصلی

با توجه به پیش‌بینی استقبال مردم برای حضور در این مراسم و لزوم آماده‌سازی محل، پارکینگ‌های داخلی مجموعه مصلی مورد استفاده قرار نخواهد گرفت.

لذا به نماز گزاران محترم توصیه می‌شود برای عزیمت به مصلی از حمل و نقل عمومی و از خطوط مترو (ایستگاه‌های شهید بهشتی و مصلای امام خمینی(ره)) استفاده نمایند. ضمناً مقرر شده برای پارک وسایط نقلیه از پارکینگ‌های مجموعه چهل‌سرا، پارکینگ مصلای شمالی و پارکینگ مجتمع امام خمینی(ره) و مجموعه بنیاد مستضعفان استفاده شود.

ورودی‌های پارکینگ

ورودی مجموعه چهل‌سرا از خیابان‌های شهید مفتح در غرب و شهید نقدی در جنوب این مجموعه

ورودی پارکینگ مصلای شمالی و پارکینگ مجتمع امام خمینی(ره) از مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید قاسم سلیمانی(رسالت)، روبروی مصلی

ورودی مجموعه بنیاد مستضعفان در ضلع شمال شرقی بزرگراه شهید قاسم سلیمانی 

----------------------------------------------------

در ادامه منتخبی از تصاویر برگزاری نماز عید فطر به امامت رهبر انقلاب در سال ۱۳۹۶ در شبستان مصلای امام خمینی(ره) را مشاهده نمائید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.