کد خبر: 932
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۰

نمایشگاه «راهیان اربعین» با هدف ایجاد بستر مناسب برای ترویج فرهنگ راهپیمایی اربعین و ارائه تمامی خدمات مورد نیاز برای حضور دلدادگان حسینی در این مراسم عظیم از تاریخ ۱۰ تا ۱۹ مهرماه در مجموعه چهل‌سرای مصلای امام خمینی(ره) میزبان قدوم مبارک تمامی عاشقان اباعبدالله(ع) خواهد بود.

راهیان اربعین

این نمایشگاه از چهارشنبه ۱۰ مهر به مدت ۱۰ روز، پذیرای زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و عموم مردم است، که با هدف ارائه محصولات و خدمات متنوع برای دسترسی زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به کالاها و خدمات فرهنگی و عمومی باکیفیت و مورد نیاز این سفر معنوی و نیز ایجاد دسترسی صاحبان و تولید کنندگان محصولات مناسب برای پیاده‌روی اربعین به مخاطبین خود در دو بخش عمومی (لوازم سفر) و فرهنگی (محصولات و خدمات) و با حضور ستاد اربعین، کمیته‌های ستاد اربعین، سامانه سماح (ثبت نام زائر)، رادیو اربعین، روضه سه بعدی و برنامه‌های زنده شامل تلاوت زنده قرآن و روایت‌گری حماسه عاشورا برگزار خواهد شد.

در بخش عمومی نمایشگاه لوازم سفر، پوشاک، وسایل دیجیتال و لوازم موبایل، مواد بهداشتی و مراقبت پوست، کیف، کوله پشتی، کفش و پاپوش، عینک و آفتابگیر و... به صورت مستقیم و با تخفیفات ویژه به زائران ارائه خواهد شد.

در بخش فرهنگی نمایشگاه محصولات حجاب و پوشش اسلامی، اپلیکیشن‌ها و نرم افزارها، محصولات فرهنگی (پرچم، کتیبه، سربند، پیکسل، تزیینات و هدایا و...)، کتب مذهبی، اسباب بازی فرهنگی ـ آموزشی، خدمات فرهنگی و موکب داری ارائه و از داوطلبین خدمت در موکب‌ها ثبت نام خواهد شد.

شایان ذکر است این نمایشگاه به همت جمعیت هلال احمر و با همکاری ستاد مرکزی اربعین برگزار می‌گردد.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ۱۰ تا ۱۹ مهرماه، در روزهای عادی از ساعت ۱۱ تا ۲۱ و روزهای جمعه از ساعت ۱۴ تا ۲۱ به مجموعه چهل‌سرا در ضلع جنوبی مصلای امام خمینی(ره)، در خیابان شهید بهشتی، نرسیده به خیابان شهید مفتح، مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.