هجدهمین دوره نمایشگاه ایپاس با شعار «پلیس امنیت و ایمنی، پشتوانه رونق و تولید» از هشتم مهر در شبستان مصلای امام خمینی(ره) با حضور فرمانده نیروی انتظامی کشور آغاز به کار کرد.

ایپاس ۲۰۱۸

به روزرسانی، توسعه، ارتقای کمی و کیفی تجهیزات پلیسی، استفاده از فناوری‌های روز جهان، با هدف تسریع در ماموریت‌ها و ارتقای ماموریت‌های پلیس، گسترش فرهنگ استفاده از تجهیزات ایمنی، حمایت از نخبگان، ساماندهی فعالان حوزه تجهیزات پلیسی و بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها از جمله اهداف کلان برگزاری این نمایشگاه است.

در این نمایشگاه سعی شده آشنایی فعالان حوزه ایمنی و امنیت در بخش‌های دولتی و خصوصی با آخرین فناوری‌های لوازم و تجهیزات پلیسی و امنیتی، ایمنی و شکوفایی رونق اقتصادی و ایجاد فرصت مناسب برای تبادل نظرات و اطلاعات نوآورانه تولید کنندگان و مصرف کنندگان تسهیل شود.

در نمایشگاه امسال ۳۱۲ شرکت، ۲۱ نماینده از کشورهای خارجی، ۱۸ رده از پلیس‌های تخصصی، ۱۵۵ برند و ۳۷ نفر از مخترعان و مبتکران و نمایندگان کشورهای روسیه و چین به صورت مستقیم در نمایشگاه حضور پیدا کرده‌اند.

اجرای مانورهای نمایشی در محوطه باز، نمایش تجهیزات خاص پلیس در محوطه نمایشگاه از جمله برنامه‌های ایپاس ۲۰۱۹ است.

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی، ایپاس ۲۰۱۹ از ۸مهر شروع بکار کرده و تا ۱۱ مهرماه از ساعت ۹ تا ۱۸ در شبستان مصلی ادامه خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.