فضای مصلی بزرگ امام خمینی(ره) با نصب تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای برگزاری سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم رنگ و بوی قرآنی به خود گرفته و آماده میزبانی از قاریان و حافظان بیش از ۷۵ کشور جهان می شود.

مصلی امام خمینی (ره)، آماده میزبانی از قاریان جهان

مسابقات بین المللی قرآن کریم که امسال با تدبیر مسئولان برگزاری این دوره ازمسابقات برای نخستین بار در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) به منظور فراهم سازی زمینه مشارکت و حضور اقشار مختلف مردم برگزار می شود پیش بینی می شود که شاهد استقبال گسترده اقشار مختلف مردم از نخستین روز برگزاری مسابقات باشیم.

آئین اختتامیه مسابقات تواشیح پیش درآمدمسابقات بین المللی

 مراسم اختتامیه بیستمین دوره مسابقات ابتهال، همخوانی و مدیحه سرائی که به عنوان پیش درآمد برگزاری سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم درآستانه عید مبعث رسول گرامی(ص) برگزار شد یک نوع تمرین برای آمادگیدست اندرکاران و مجریان مسابقات و برگزاری هرچه مطلوب تر این مسابقات در جای جدید است. نصب نمایشگرهای بزرگ، نورپردازی و صدای فراگیر به همراه دکورهای قرآنی به فضای معنوی مصلی شکوه و زیبائی خاصی بخشیده است.

سهولت در رفت و آمد یکی از ویژگی های مصلی

علاوه بر آن سهولت در رفت و آمد به عنوان یکی از ویژگی های سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) رضایت بسیاری از بازدیدکنندگان را به همراه خواهد داشت.

حسین علیزاده یکی از بازدیدکنندگان جوان و حاضران در مراسم اختتامیه مسابقات تواشیح درحالی که به همراه همسر و دختر ۶ ساله خود در شبستان مصلی حضور یافته بود  گفت: خوشبختانه راه های دسترسی به مصلی بسیار سهل و آسان است و من ازمنطقه خاوران به وسیله مترو توانسته ام به راحتی به اینجا بیایم.

مصلی تهران مایه مباهات نظام اسلامی است

خانم زهرا- ع که خود را دانشجوئی الهیات معرفی کرد با ابراز شگفتی از نحوه آماده شدن شبستان مصلی برای برگزاری

سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم، گفت: به نظر من انجام این کار که به صورت جهادی و گروهی انجام شده است مایه مباهات وافتخار برای نظام جمهوری اسلامی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.