مراسم باشکوه مناجات و آیین احیا در شب‌ نوزدهم ماه مبارک رمضان، جمعه ۳ خرداد از ساعت ۲۲ در شبستان اصلی مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

مراسم احیا شب 23

مراسم باشکوه مناجات و آیین احیای شب‌های قدر، با تلاوت قرآن، قرائت دعای جوشن کبیر، سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان، مداحی حاج احمد واعظی، حاج مرتضی طاهری و امیر عباسی، در شبستان اصلی مصلی برگزار می‌شود. خانواده‌ها همچون سال‌های گذشته می‌توانند با حضور در فضای صحن مرکزی، در کنار هم از این مراسم پرفیض بهره ببرند.

به گزارش روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره)، ریز جزئیات مراسم احیای شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، جمعه ۳ خرداد ماه و همزمان با شب ضربت خوردن امیرالمومنین(ع) به شرح زیر است:

تلاوت قرآن کریم توسط قاری بین‌المللی امین پویا
قرائت دعای جوشن کبیر توسط آقایان علیرضا سبحانی و مهدی قربانعلی 
مرثیه‌خوانی و عزاداری توسط مداحان اهل‌بیت(ع) حاج احمد واعظی و امیر عباسی
سخنرانی و مراسم احیا توسط حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان

در زمان برگزاری مراسم، شهروندان می‌توانند برای عبور و مرور از ورودی‌های شماره ۱۷ و ۱۹ واقع در بزرگراه رسالت، شماره ۷ و ۱۵ واقع در خیابان شهید قنبرزاده و شماره ۱، ۲ و ۳ واقع در خیابان شهید بهشتی، استفاده نمایند. همچنین به جز ورودی شماره۱، دیگر ورودی‌های ذکر شده برای تردد و پارکینگ خودروهای شخصی باز است. جهت رفاه حال مردم، ون‌های رایگان از ایستگاه مترو شهید بهشتی و ایستگاه مصلی، تا محل برگزاری مراسم، در نظر گرفته شده است.

همچنین مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با اعلام خدمات‌رسانی ویژه مترو در شب‌های قدر اظهار داشت: در خطوط یک، دو، سه، چهار، شش و هفت مترو تهران، سرویس‌دهی شبانه از ساعت ۲۳ تا ۵:۳۰ صبح روز بعد، با فاصله هر ۳۰ دقیقه یک قطار، انجام می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.