همه برنامه‌هایی که به میزبانی مصلای امام خمینی(ره) انجام می‌شود، با هماهنگی و اخذ مجوزهای مراجع ذی‌صلاح قانونی برپا می‌گردد.

یک روز خانوادگی در چهل سرای مصلای امام خمینی(ره)

مجموعه فرهنگی ـ عبادی مصلی با توجه به وظایف، مسئولیت‌ها و کارکردهای برنامه ریزی شده در معماری و چشم انداز مصلی، میزبان رخدادها، برنامه‌ها و اجتماعات بزرگ مردمی است و در این مسیر با همکاری و همراهی نهادها و دستگاه‌های مختلف، به اجرای وظایف ذاتی و خدمت‌رسانی به مردم مشغول است.

به گزارش روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره)، میزبانی از نمایشگاه‌ها و سایر برنامه‌ها، بر اساس مصوبات شورای فرهنگی مصلی، منوط به اخذ مجوز از مراجع ذی‌صلاح قانونی و ارائه آن است و این رویه در همه نمایشگاه‌ها اعم از دولتی و خصوصی اجرا می‌شود.

همچنین جلسات مختلف و مستمری با دستگاه‌های امنیتی و خدماتی کلان‌شهر تهران، برای هماهنگی و برپایی بهتر رخدادها، برگزار می‌گردد که در نمایشگاه‌های پرمخاطب مصلی این جلسات به میزبانی استانداری و فرمانداری تهران تشکیل می‌شود.

از سوی دیگر مواردی نظیر مهیا بودن امکانات و خدمات در شأن مردم، دسترسی آسان، ظرفیت پارکینگی مناسب، فضای سبز و خدمات و امکانات رفاهی و از همه مهم‌تر آرامشی که برای خانواده‌ها مهیا است، باعث شده مجموعه فرهنگی ـ عبادی مصلی هم محل برپایی رخدادهای مهم بین‌المللی باشد و هم رویدادهای بزرگ فرهنگی کشور را میزبانی کند.

روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره) ضمن قدردانی و تشکر از همراهی‌ها و همکاری‌های همه متولیان اداره پایتخت با مصلی، برای ارائه خدمت بهتر به مردم، از مسئولان محترم تقاضا دارد، از اظهارنظرهای بدون اطلاع کافی درباره موضوعاتی که باعث تشویش اذهان عمومی و آسیب‌رسانی به روند خدمت‌رسانی می‌گردد، خودداری کنند.

گفتنی است مصلای امام خمینی(ره)، در صورت اصلاح نکردن موارد مطرح شده از سوی برخی از مسئولان در نشست خبری سومین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران، درباره برگزاری بدون مجوز نمایشگاه‌ها در مصلی، حق پیگیری حقوقی و طرح موضوع در مراجع ذی‌صلاح قانونی را برای خود محفوظ می‌داند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.