کد خبر: 690
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۲

دور دوم جشنواره انار، میوه‌های قرآنی و سوغات شهرستان‌ها از ۲۸ آبان تا ۳ آذر، از ساعت ۱۱ تا ۲۱ در مجموعه چهلسرای مصلای امام خمینی (ره) برپا می‌شود.

جشنواره انار و میوه های قرآنی

جشنواره انار،  میوه‌های قرآنی و سوغات شهرستان‌ها با هدف آشنایی مردم با انواع میوه‌های قرآنی(انار، زیتون، خرما، سیب، انگور، انجیر و ...)، آشنایی با استفاده از انار در طب سنتی، حمایت از تولیدات کشاورزی و بنگاه‌های تولیدی کوچک و بهره‌گیری از آموزه‌های دینی در بهره‌گیری از این نعمت‌های خدادادی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره) ، در این جشنواره علاوه بر تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان محصولات فرآوری شده انار و دیگر محصولات کشاورزی، سوغات و صنایع دستی استان‌هایی چون آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، قم، یزد، زنجان، لرستان، کرمانشاه و ... نیز معرفی و عرضه می‌شود.

علاقه‌مندان برای بازدید از جشنواره انار،  میوه‌های قرآنی و سوغات شهرستان‌ها می‌توانند از ۲۸ آبان تا ۳ آذر، در روزهای عادی از ساعت ۱۱ تا ۲۱ و در روز جمعه از ساعت ۱۳ تا ۲۱ به مجموعه چهلسرای مصلای امام خمینی(ره) در خیابان شهید بهشتی نرسیده به خیابان شهید مفتح، مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.