بیستمین کنگره دامپزشکی ایران و نخستین دوره نمایشگاه بین‌المللی «ایران وت»، با شعار «حامی تولید ملی، نمود خودباوری و سلامت غذایی»، یکم تا سوم مرداد در شبستان مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

کنگره دامپزشکی

بیستمین کنگره دامپزشکی ایران با همکاری و مشارکت سازمان دامپزشکی کشور، سازمان نظام دامپزشکی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشکده‌های دامپزشکی دانشگاه‌های دولتی و آزاد اسلامی، مؤسسات و انستیتوهای تحقیقاتی و سایر تشکل‌های حرفه‌ای، تولیدی و خدماتی دامپزشکی برگزار می‌شود.

این دوره از کنگره با هدف گسترش سطح دانش در حوزه علوم دامپزشکی، ارائه آخرین دستاوردهای جدید علمی، توسعه همکاری‌های صنفی و افزایش مهارت‌های تخصصی، بررسی مشکلات به روز حوزه دامپزشکی و ایجاد تعامل دوسویه، به عنوان بزرگترین رخداد علمی دامپزشکی کشور برگزار می‌شود.

بررسی موضوعات علمی و به روز در قالب کارگروه‌های آموزشی، سخنرانی و مقاله، از جمله حقوق حیوانات، بحث واکسن آنفلوآنزای پرندگان، ضرورت استفاده از واکسن در بیماری‌های مختلف و تاثیر آن، از مسائل مورد بحث در این کنگره است.

ارائه سخنرانی‌های کلیدی، برگزاری کارگاه های آموزشی همراه با امتیاز بازآموزی، برگزاری کارگاه‌های موردکاوی (انتقال تجربه)، پذیرش چکیده مقالات و انتشار آن در کتاب همایش از  جمله برنامه‌های  بیستمین کنگره دامپزشکی ایران است. در این کنگره، ۱۵ امتیاز بازآموزی برای افراد شرکت‌کننده در نظر گرفته می‌شود و هر فردی می‌تواند تا ۲ مقاله ارائه کند.  

اولین نمایشگاه تخصصی دامپزشکی و تکنولوژی‌های نوین «ایران وت» نیز همزمان با بیستمین کنگره دامپزشکی ایران برگزار می‌شود. این نمایشگاه به منظور ارائه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های صنعت دامپزشکی کشور، فراهم‌سازی فضای گفتگو و ارتباط چهره به چهره با شرکت‌های فعال داخلی و خارجی در حوزه‌های متنوع دامپزشکی، ارائه آخرین تحولات و دستاوردهای علمی، صنعتی و تحقیقاتی دامپزشکی، تغذیه، پرورش دام، طیور و آبزیان، کمک به انتقال دانش فنی و معرفی محصولات و تکنولوژی‌های نوین برپا می‌شود.

بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند یکم تا سوم مرداد از ساعت ۹ تا ۱۸ در شبستان مصلی از این نمایشگاه بازدید نمایند.

بیستمین کنگره دامپزشکی ایران و نخستین دوره نمایشگاه بین‌المللی «ایران وت»، با شعار «حامی تولید ملی، نمود خودباوری و سلامت غذایی»، یکم تا سوم مرداد در شبستان مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.