سومین شب ویژه برنامه «وقت بندگی» به مناسبت فرارسیدن شب‌های با فضلیت قدر، ۱۷خرداد مصادف با شب‌ بیست و سوم ماه مبارک رمضان، از ساعت ۲۲ در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

فضای خالی

به گزارش روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره) ، مراسم باشکوه مناجات و آیین احیای شب‌های قدر، با سخنرانی حجت الاسلام علیرضا پناهیان، مداحی حاج مرتضی طاهری و حاج امیر عباسی و تلاوت قرآن و قرائت دعای جوشن کبیر، در شبستان و صحن مرکزی مصلی برگزار می‌شود. خانواده‌ها همچون سال‌های گذشته می‌توانند با حضور در فضای صحن مرکزی، در کنار هم از این مراسم پرفیض بهره ببرند.  

ریز جزئیات مراسم احیا و شب زنده‌داری شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان، پنج شنبه ۱۷ خرداد ماه، به شرح زیر است:
ساعت ۲۱:۵۰  :   تلاوت قرآن کریم توسط قاری ممتاز محمد موحدیان‌عطار 
ساعت ۲۲:۱۰ :    قرائت دعای جوشن کبیر توسط قاریان ممتاز مهدی قربانعلی و حسین یزدان‌پناه 
ساعت ۲۳:۵۰  :   مرثیه‌خوانی توسط مداح اهل‌بیت(ع) امیر عباسی
ساعت ۰۰:۱۰  :     تلاوت ترتیل قرآن کریم توسط قاریان ممتاز کریم دولتی و حسین یزدان پناه
ساعت ۰۰:۵۰  :   مرثیه‌خوانی توسط مداح اهل‌بیت(ع) حاج مرتضی طاهری
ساعت ۰۱:۱۰  :    سخنرانی و مراسم احیا توسط حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان

در زمان برگزاری مراسم، شهروندان می‌توانند برای عبور و مرور از ورودی‌های شماره ۱۷ و ۱۹ واقع در بزرگراه رسالت، شماره ۷ و ۱۵ واقع در خیابان شهید قنبرزاده و شماره ۱، ۲ و ۳ واقع در خیابان شهید بهشتی، استفاده نمایند. همچنین به جز ورودی شماره۱، دیگر ورودی‌های ذکر شده برای تردد و پارکینگ خودروهای شخصی باز است.  جهت رفاه حال مردم، ون‌های رایگان از ایستگاه مترو شهید بهشتی و ایستگاه مصلی، تا محل برگزاری مراسم، در نظر گرفته شده است.

همچنین مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با اعلام خدمات‌رسانی ویژه مترو در شب‌های قدر اظهار داشت: در خطوط یک، دو، سه و چهار مترو تهران، سرویس‌دهی شبانه از ساعت ۲۳ تا ۵:۳۰ صبح روز بعد، با فاصله هر ۳۰ دقیقه یک قطار، انجام می‌شود.

ویژه برنامه «وقت بندگی»، به مناسبت فرارسیدن شب‌های با فضلیت قدر و سالروز شهادت حضرت امیرالمومنین علی(ع)، در شب‌های نوزدهم، بیست‌ویکم و بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان، از ساعت ۲۲، با سخنرانی حجت الاسلام علیرضا پناهیان، مداحی حاج مرتضی طاهری و حاج امیر عباسی و تلاوت قرآن و قرائت دعای جوشن کبیر، در شبستان و صحن مرکزی مصلی برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.