دومین شب ویژه برنامه «وقت بندگی» به مناسبت فرارسیدن شب‌های با فضلیت قدر، ۱۵خرداد مصادف با شب‌ بیست و یکم ماه مبارک رمضان، از ساعت ۲۲ در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

طرح / پوستر مراسم احیا شب قدر 97

به گزارش روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره)، مراسم باشکوه مناجات و آیین احیای شب‌های قدر، با سخنرانی حجت الاسلام علیرضا پناهیان، مداحی حاج مرتضی طاهری و حاج امیر عباسی و تلاوت قرآن و قرائت دعای جوشن کبیر، در شبستان و صحن مرکزی مصلی برگزار می‌شود. خانواده‌ها همچون سال‌های گذشته می‌توانند با حضور در فضای صحن مرکزی، در کنار هم از این مراسم پرفیض بهره ببرند. 

ریز جزئیات مراسم احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان و شب شهادت امام علی(ع)، سه شنبه ۱۵ خرداد ماه، به شرح زیر است:

ساعت ۲۲:۰۰  :   تلاوت قرآن کریم توسط قاری ممتاز حمیدرضا احمدی‌وفا 
ساعت ۲۲:۲۰ :    قرائت دعای جوشن کبیر توسط قاریان ممتاز مهدی قربانعلی و حسین یزدان‌پناه 
ساعت ۰۰:۱۰  :    مرثیه‌خوانی و عزاداری توسط مداحان اهل‌بیت(ع) حاج مرتضی طاهری و امیر عباسی
ساعت ۰۱:۰۰  :    سخنرانی و مراسم احیا توسط حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان

در زمان برگزاری مراسم، شهروندان می‌توانند برای عبور و مرور از ورودی‌های شماره ۱۷ و ۱۹ واقع در بزرگراه رسالت، شماره ۷ و ۱۵ واقع در خیابان شهید قنبرزاده و شماره ۱، ۲ و ۳ واقع در خیابان شهید بهشتی، استفاده نمایند. همچنین به جز ورودی شماره۱، دیگر ورودی‌های ذکر شده برای تردد و پارکینگ خودروهای شخصی باز است. جهت رفاه حال مردم، ون‌های رایگان از ایستگاه مترو شهید بهشتی و ایستگاه مصلی، تا محل برگزاری مراسم، در نظر گرفته شده است.

همچنین مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با اعلام خدمات‌رسانی ویژه مترو در شب‌های قدر اظهار داشت: در خطوط یک، دو، سه و چهار مترو تهران، سرویس‌دهی شبانه از ساعت ۲۳ تا ۵:۳۰ صبح روز بعد، با فاصله هر ۳۰ دقیقه یک قطار، انجام می‌شود.

ویژه برنامه «وقت بندگی»، به مناسبت فرارسیدن شب‌های با فضلیت قدر و سالروز شهادت حضرت امیرالمومنین علی(ع)، در شب‌های نوزدهم، بیست‌ویکم و بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان، از ساعت ۲۲، با سخنرانی حجت الاسلام علیرضا پناهیان، مداحی حاج مرتضی طاهری و حاج امیر عباسی و تلاوت قرآن و قرائت دعای جوشن کبیر، در شبستان و صحن مرکزی مصلی برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.