بخش متمرکز کودک و نوجوان با برنامه‌های متنوع تفریحی و قرآنی از جمله کارگاه‌های بازی و آموزش، مسابقات، سرگرمی و بازی‌های قرآنی و همچنین حضور هنرمندان تلویزیونی محبوب کودکان، میزبان حضور پرنشاط خانوادها و فرزندانشان است.

روز دوم نمایشگاه قرآن 97

به گزارش روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره)، بخش کودک و نوجوان بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، از قسمت‌های پر طرفدار این ضیافت معنوی فرهنگی است.

بخش متمرکز کودک و نوجوان با برنامه‌های متنوع تفریحی و قرآنی، با دنیایی از رنگهای شاد و کودکانه، که سعی شده است تا جاذبه های دینی و قرآنی به گونه ای معرفی شود که کودکان به عنوان نسل آینده و سازندگان آینده کشورمان بیشترین بهره ها را از آن بگیرند.

این بخش که در قسمت انتهایی شبستان و نزدیک به حیاط یاس قرار دارد، با بهره گیری از دکور و فضاسازی کودکانه و با حضور کارشناسان مذهبی و کارشناسان کودک، محیطی مناسب برای جنب‌وجوش کودکان و نوجوانان است.
بخش کودک و نوجوان بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن با برنامه‌های متنوع تفریحی و قرآنی از جمله کارگاه‌های بازی و آموزش، مسابقات، سرگرمی و بازی‌های قرآنی و همچنین حضور هنرمندان تلویزیونی محبوب کودکان، میزبان حضور پرنشاط خانوادها و فرزندانشان است.
در قسمت کارگاه‌های آموزشی، نونهالان و نوجوانان ضمن بازی، مشغول آموزش هم هستند. در کارگاه‌های معرق کاری، رنگ آمیزی کتیبه، خطاطی، نقاشی دیواری، کلاژ،  تایپوگرافی (حروف نگاری) و کتاب سازی، مربیان مفاهیم قرآنی را به کودکان و نوجوانان منتقل می‌کنند.
در بخش بازی و سرگرمی، کارشناسان کودک با طراحی بازی‌های متنوع همچون پازل سه بعدی، طرح معما، طراحی با شن در صفحه نور، قصه گویی و بازی های حرکتی، با ایجاد فضایی مفرح، سعی دارند خاطره‌ای به یادماندنی برای کودکان و نوجوانان از ماه مبارک رمضان و نمایشگاه قرآن، بسازند.

از دیگر برنامه های ویژه بخش کودک و نوجوان نمایشگاه قرآن، حضور زوج هنرمند تلویزیونی،  عمو مهربان و خاله رویا است. این گروه به مدت ١٢ شب در بخش کودک نمایشگاه قرآن حضور خواهند داشت و به اجرای بخش‌های نمایشی، گزارشی، داستان‌های قرآنی اقدام خواهند کرد. همچنین  بخشی از برنامه‌های آنها توسط شبکه دوم سیما پخش می‌شود.

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، چلچراغ هدایت»، همه روزه تا ۱۴خرداد (۱۹ماه مبارک رمضان)، از ساعت ۱۷تا ۲۴ در مصلای امام خمینی(ره) برپاست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.