با توجه به رشد ۲ برابری استفاده بازدیدکنندگان نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از مترو، روابط عمومی مترو تهران اعلام کرد آمادگی لازم نسبت به اعزام قطارهای فوق‌العاده در "تمامی خطوط" مترو را دارد.

روز سوم نمایشگاه کتاب97

 برخلاف پیش‌بینی‌ها، میزان مراجعان به نمایشگاه در ایام میانی هفته رشد قابل توجهی داشته است، به طوری که استفاده بازدیدکنندگان نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از مترو نسبت به روزهای پایانی هفته گذشته، ۲ برابر شده است.

محسن محمدیان، مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اشاره به اینکه از روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۹۷ متروی تهران و حومه با افزایش حرکت های مسافری در خطوط یک و سه در حال خدمت رسانی به بازدیدکنندگان نمایشگاه بین المللی کتاب است، افزود: تا پایان روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۹۷، یک میلیون و هشتاد و چهار هزار و ۳۵۹ سفر در ۲ ایستگاه شهید بهشتی و مصلای امام خمینی(ره) به ثبت رسیده است که این آمار نشان از استقبال خوب بازدیدکنندگان نمایشگاه بین المللی کتاب از مترو دارد.

وی تصریح کرد: ۲ ایستگاه مصلی امام خمینی(ره) و ایستگاه شهید بهشتی در خطوط یک و سه متروی تهران، در ضلع شمال و جنوب مصلای امام خمینی(ره)  قرار دارند و این سبب شده تا استفاده از مترو بهترین انتخاب برای رسیدن به نمایشگاه بین‌المللی کتاب باشند.

مدیر ارتباطات متروی تهران با اشاره به اینکه آمار تردد مسافران نمایشگاه بین‌المللی کتاب در روزهای اخیر روند صعودی داشته است گفت: چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت که روز نخست بازدید عمومی از نمایشگاه بین المللی کتاب بود ۱۱۰هزار و ۱۶۰سفر در دو ایستگاه شهید بهشتی و مصلی انجام گرفته است و این آمار در روزهای بعدی روند رو به رشد داشت، به طوری‌که در روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۲۱۸ هزار و ۷۳۶ سفر در این دو ایستگاه انجام شد.

محمدیان در پایان خاطرنشان کرد: در ایام برپایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، به‌جز کاهش فاصله حرکت قطارها در خطوط یک و سه، این آمادگی نیز وجود داد که در صورت نیاز قطارهای فوق‌العاده در تمامی خطوط اعزام شوند و خوشبختانه تاکنون شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه توانسته است خدمات خوبی را به بازدیدکنندگان نمایشگاه بین المللی کتاب ارائه کند.

سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «نه به کتاب نخواندن» از ۱۲ تا ۲۲ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ الی ۲۰ در فضاهای رواق شرق و غرب، شبستان و صحن اصلی مصلای امام خمینی (ره) میزبان علاقه‌مندان به کتاب خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.