همزمان با برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن، نمایشگاه ارائه محصولات فرهنگی، هنری و قرآنی در شبستان مصلای امام خمینی (ره) برپا شده است.

نمایشگاه جنبی مسابقات قرآن

به گزارش روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره)، نمایشگاه جنبی مسابقات بین‌المللی قرآن به همت معاونت فرهنگی سازمان اوقاف و امورخیریه و با حضور مؤسسات فعال قرآنی از ۳۱ فروردین تا 5 اردیبهشت فعال می‌باشد. ورود به این نمایشگاه از ساعت 9 الی 20 و از در شماره 14 شبستان مصلی می‌باشد.

این نمایشگاه در 4 بخش اصلی مهد قرآنی (ویژه نونهالان 3.5 تا 6سال)، کودکان قرآنی (7تا12سال)، نوجوان قرآنی (13تا18سال) و غرفه‌ مشاوره، به سنین و قشرهای مختلف خدمت‌رسانی می‌کند.

غرفه‌های مشاوره در زمینه پاسخگویی به سوالات شرعی، مشاوره خانواده، تربیت فرزند و تصحیح قرائت نماز با حضور کارشناسان مشهور و تلویزیونی همچون حجت السلام فلاحیان، حجت السلام ماندگاری، حجت السلام سرلک و... فعال می‌باشند.

غرفه‌های وقف قرآنی، تبلیغ چندرسانه‌ای، غرفه ارائه محصولات قرآنی ویژه کودکان و نوجوانان، رسانه‌ها و نرم‌افزارهای قرآنی، غرفه ملزومات حجاب به ارائه و نمایش آثار فرهنگی و هنری می‌پردازند.

همچنین در دو بخش ویژه «زندگی به رنگ خدا» با موضوع سبک زندگی و «شهدای قرآنی» با هدف معرفی شهدای شاخص فعال قرآنی، آثار تجسمی و ماکت‌های ابعاد واقعی به نمایش درآمده است.

غرفه‌های تخصصی با هدف تبیین منظومه فکری و قرآنی رهبر معظم انقلاب و مبانی قرآنی انقلاب اسلامی در قالب ارائه کتاب، تابلو، طراحی و عکس، ترجمه شده به زبان‌های گوناگون، فعال می‌باشند.

سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران با حضور شرکت‌کنندگانی از ۸۴ کشور جهان از 30فروردین تا 5اردیبهشت در دو نوبت صبح (9 تا14) و عصر (16تا 20) در شبستان مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.