مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از ۳۰ فروردین تا ۵ اردیبهشت در دو نوبت صبح (۹ تا۱۴) و عصر (۱۶تا ۲۰) برگزار می شود.

آیین افتتاحیه سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم

به گزارش روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره)، سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن با حضور حدود ۳۷۰ مهمان قرآنی از ۸۴ کشور در بخش‌های آقایان، بانوان، طلاب، دانشجویان، روشندلان و پژوهش‌های قرآنی، با شعار «یک کتاب و یک امت» برگزار می شود.
در طول برگزاری این مسابقات در شبستان مصلای امام خمینی (ره)،  ایستگاه‌های متروی مصلی و شهید بهشتی و ورودی‌های شماره یک در خیابان شهید بهشتی و شماره۱۲ در تقاطع خیابان شهید قنبرزاده و خیابان خرمشهر، برای تردد مردم در نظر گرفته شده است.
همچنین پارکینگ ورودی شماره ۱۵، در خیابان قنبرزاده برای ورودی خودروهای شخصی پیش‌بینی شده است.

در طول برگزاری مسابقات جهت رفاه حال مردم ون‌هایی برای انتقال مدعوین از درب های ورودی به محل شبستان درنظر گرفته شده است.

مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از ۳۰فروردین تا ۵اردیبهشت در دو نوبت صبح (۹ تا۱۴) و عصر (۱۶تا ۲۰) در شبستان مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

نظرات

  • فرزانه IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
    0 0
    با عرض سلام و خسته نباشید و تبریک اعیاد شعبانیه و با تشکر فراوان از برنامه بسیار خوب و باشکوهتان که مایه افتخاری برای قرآن و اسلام هستید اجرتان با پروزدگارتان و مشمول دعای خاصه امام زمان عجل الله باشید
  • فرزانه هشترودی IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
    0 0
    با عرض سلام و خسته نباشید و تبریک اعیاد شعبانیه متشکریم همه ما ملت شیعه ایران از شما که در راه قرآن قدم برمیدارید و مایه افتخار قرآن هستید اجرتان با پرودردگارتان و مشمول دعای خاصه امام زمان شوید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.