نمایشگاه عرضه مستقیم کالا، امسال هم همچون سال‌های گذشته از ۲۵ بهمن ماه  در مجموعه چهل‌سرای مصلای امام خمینی(ره) برپا می‌شود.

بهاره

به گزارش روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره)، علی فاضلی، رئیس اتاق اصناف با اشاره به اینکه برنامه‌های ویژه ای برای عرضه محصولات مختلف شب عید از سوی اتاق اصناف در نظر گرفته شده است، گفت: نمایشگاه‌های بهاره در کلانشهرها به ویژه شهر تهران برای شب عید امسال برقرار است و برای برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم در شهرستان‌ها برنامه‌ریزی و اجرا به اتاق‌های اصناف شهرستان‌های مختلف واگذار شده است.

وی با بیان اینکه یکی از شرایط نمایشگاه‌های بهاره، عرضه تولیدات داخلی با حفظ کیفیت مورد نظر مصرف‌کنندگان است افزود: همچنین برنامه‌ریزی برای برگزاری این نمایشگاه‌ها به‌گونه‌ای است که تلاش شده تا از تاریخ نهم تا نوزدهم اسفندماه این نمایشگاه‌ها برگزار شود چراکه درصددیم بازار در ۱۰ روز پایانی سال بتوانند با شرایط آرام به کار طبیعی خود ادامه دهد.

رئیس اتاق اصناف ادامه داد: نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا برای امسال در ۵ نقطه تهران پیش‌بینی شده است که مصلای امام خمینی(ره)، پارک ارم، حکیمیه و بوستان ولایت تاکنون مشخص شده‌اند و نقطه پنجم هنوز به صورت دقیق اعلام نشده است. البته سعی خواهیم کرد در جنوب غربی پایتخت نیز یک نمایشگاه بهاره راه‌اندازی کنیم.

وی با اشاره به اینکه به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌ایم که محصولات مختلف با کیفیت بالا و به شرط تولید داخل بودن در این نمایشگاه‌ها عرضه شود گفت: این نمایشگاه‌ها حداقل ۱۵ تا ۲۰ درصد تخفیف دارند؛ البته در زمینه آجیل و خشکبار نیز با توجه به حداکثر سود ۱۰ تا ۱۲ درصدی آن برای عرضه‌کنندگان برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا حدود ۵ درصد تخفیف برای مصرف‌کنندگان قائل شوند.

فاضلی گفت: مردم مطمئن باشند که اگر تخلفی را در حوزه بازار مشاهده کردند و به سامانه تلفنی ۱۲۴ اطلاع دادند، کمتر از ۲۴ ساعت به این تخلف رسیدگی خواهد شد و نتیجه را به شاکی اطلاع خواهیم داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.