چهارمین دوره نمایشگاه ایران رایدکس در حالی برگزار شد که ۱۷ شرکت خارجی از روسیه، چین و تایوان در کنار ۷۹ شرکت و تولیدکننده ایرانی حضور یافته و دستاوردها و محصولات خود را به نمایش گذاشتند.

نمایشگاه موتورسیکلت، قطعات، لوازم یدکی، وسایل نقلیه برقی، هیبریدی و تجهیزات وابسته

به گزارش روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره) چهارمین نمایشگاه ایران‌رایدکس از ۲۶ تا ۲۹ دی در مجموعه چهل‌سرا برگزار شد. در مراسم افتتاحیه این مراسم آقایان فاضلی و درودیان از اتاق اصناف، سرهنگ زارع از مرکز شماره‌گذاری، سردار مجتبی عبدالهی، نمایندگان اتحادیه موتوسیکلت و دوچرخه و نمایندگان شرکت‌های برتر تولیدکننده موتوسیکلت و قطعات یدکی حضور یافتند.

تنها نمایشگاه تخصصی حوزه موتوسیکلت
ایران‌رایدکس، تنها نمایشگاه تخصصی بین‌المللی در حوزه صنعت موتوسیکلت و دوچرخه، قطعات و لوازم یدکی مرتبط و وسایل نقلیه برقی و هیبریدی در ایران است که با اخذ مجوز از سوی سازمان توسعه تجارت ایران و با حمایت و حضور انجمن صنعت موتوسیکلت ایران، اتحادیه فروشندگان و واردکنندگان دوچرخه و موتوسیکلت و لوازم یدکی و سندیکای تولیدکنندگان مجموعه و قطعات موتوسیکلت و دوچرخه ایران برپا می‌شود.

رشد ۳۵ درصدی شرکت‌کنندگان

نمایشگاه ایران‌رایدکس ۲۰۱۸، در مقایسه با دوره گذشته با ۴۵ درصد رشد متراژ و ۳۵ درصد رشد حضور شرکت‌کنندگان داخلی همراه و هدف اصلی آن نیز فرهنگ‌سازی برای توسعه استفاده از دوچرخه، موتور و خودروهای برقی در کشور و تلاش برای حرکت به سوی هوای پاک، ایجاد زمینه جذب سرمایه‌گذاری‌های خارجی و ورود تکنولوژی‌های جدید برای تولید موتوسیکلت، دوچرخه، قطعات، وسایل نقلیه برقی، هیبریدی و کم مصرف، ایجاد زمینه افزایش فروش محصولات تولیدکنندگان داخلی، انتقال تجربیات و ارتقای دانش تولید داخلی، تعامل بیشتر بین اصناف مرتبط با این صنعت و تحلیل عملکرد محصولات و تکنولوژی‌های نوین خارجی و ترسیم مسیر پیشرفت صنعت مطرح شده بود.

نمایش محصولات کشورهای اروپایی

در دوره چهارم نمایشگاه موتوسیکلت ۱۷ شرکت خارجی از اتحادیه اروپا و کشورهای روسیه، چین و تایوان در کنار ۷۹ شرکت و تولیدکننده ایرانی حضور یافته و دستاوردها و محصولات خود را به نمایش گذاشتند. بنا به گفته مسئول برگزاری این نمایشگاه، ۸۰ درصد شرکت‌های ایرانی حاضر در ایران‌رایدکس نماینده انحصاری تولیداتی از کشورهای ایتالیا، اتریش، کانادا، آلمان، فرانسه، تایوان و چین بودند.

برگزاری مانور روز هوای پاک!

نمایشگاه ایران‌رایدکس تنها به نمایش دستاوردها و تولیدات موتوسیکلت و وسایل نقلیه هیبریدی خلاصه نمی‌شد و فعالیت‌های جنبی متنوعی از جمله مانور حرکت پاک با محصولات حاضر در نمایشگاه ایران رایدکس به مناسبت روز هوای پاک، معرفی آثار منتشر شده در حوزه صنعت موتوسیکلت و سایر گروه‌های کالایی نمایشگاه، برگزاری ۱۵ کارگاه آموزشی در حوزه استانداردهای اجباری صنعت موتوسیکلت، دوچرخه و وسایل نقلیه برقی در ایران، انجام حرکات نمایشی توسط قهرمانان کشوری و اعضای تیم‌های ملی و انجام تست موتوسیکلت، دوچرخه و وسایل نقلیه برقی و همچنین بازار نوآوری‌ها با آن همراه شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.