سردار مومنی، جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به رشد کمی و کیفی نمایشگاه ایپاس ۲۰۱۷ گفت: امسال بیش از ٣٥٠ شرکت از ٢٨ کشور در این نمایشگاه حضور داشتند.

اختتامیه ایپاس

به گزارش روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره)، سردار اسکندر مومنی، جانشین فرمانده نیروی انتظامی در مراسم اختتامیه شانزدهمین نمایشگاه تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی (ایپاس ٢٠١٧) گفت: موضوع امنیت در همه جوامع به عنوان یک بستر و زیرساخت مطرح می شود و همانطور که در جامع نیاز به هوا و اکسیژن است به امنیت هم نیاز است. امنیت هم مقدمه‌ای است برای پیشرفت و حیات یک جامعه
سردار مومنی با اشاره به اینکه نمایشگاه ایپاس ویژگی‌های بارزی از جمله حمایت از تولید و اقتصاد ملی دارد افزود: راه پیشرفت یک کشور در عرصه امنیت و اقتصاد ملی است.

جانشین رئیس پلیس کشور با بیان اینکه امروز بدون تجهیزات و امکانات و توسعه فناوری نمی‌توان امنیت را برقرار کرد اضافه کرد: نمی‌توان جوامع را با تکنیک‌های دیروز پیش برد؛ پس استفاده از فناوری‌های جدید، یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.
وی سرعت در کار و دقت و صحت در عمل را عامل تأمین امنیت دانست و گفت: هیچ کس برتر از قانون نیست. در نیروی انتظامی برخلاف سایر دستگاه‌ها کلمه پلیس هم به مجموعه و هم به فرد اطلاق می‌شود و این بدان معناست که پلیس یک مجموعه است و می‌تواند تخلف را کنترل کند.
جانشین فرمانده ناجا به نصب سامانه‌های هوشمند در محل‌های عبور و مرور اشاره کرد و گفت: در روزهای اولیه ١١ درصد خودروهای عبوری تخلف می‌کردند و در ماه‌های بعد این عدد به ٥ و بعد از ٢ سال این عدد به یک درصد رسید. 
وی ادامه داد: رفتار رانندگان با نصب سامانه‌های هوشمند تغییر می‌کند.
وی درادامه به رشد کمی و کیفی نمایشگاه ایپاس اشاره کرد: امسال بیش از ٣٥٠ شرکت از ٢٨ کشور در این نمایشگاه حضور داشتند. پیشرفت تکنولوژی و فناوری آنقدر بازار دارد که هر چه قدر خدمات جدید ارائه بدهیم باز هم نیاز است.
شایان ذکر است که ایپاس ۲۰۱۷، امسال با رویکرد توجه به تولید و اقتصاد ملی برپا شد و یکی از بخش‌های ویژه آن «ما می‌توانیم» بود.
این نمایشگاه که با هدف توسعه کمی و کیفی تجهیزات پلیسی و ارتقای توانمندی و فناوری پلیسی، گسترش فرهنگ استفاده از تجهیزات ایمنی، حمایت از نخبگان و مخترعان تجهیزات پلیسی، پتانسیل‌های بالقوه و آشنایی با منابع تولید و مصرف، از ۲۴ مهرماه در شبستان مصلی برپا شده بود، امروز به کار خود پایان داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.