کد خبر: 336
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۳

دکتر سمیه حاجوی، شهردار جدید منطقه۷، مهمان مصلای امام خمینی(ره) بود. در این دیدار که معاونان شهرداری منطقه همراه شهردار حضور داشتند، دکتر کریم دولتی، قائم مقام بهره‌برداری و امور فرهنگی مصلی درباره سیاست‌های کلی مصلای امام خمینی(ره) گفت و اینکه سعی و تلاش مسئولان، حضور دائمی مردم در مراسم و مناسبت‌های مختلف در مصلی است.

دیدار شهردار جدید منطقه 7 از مصلی

به گزارش روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره)، همکاری همیشگی مسئولان شهرداری در برگزاری برنامه‌ها و مراسم مصلی از جمله نکاتی بود که دکتر دولتی به آن اشاره کرد؛ تعاملی که برآیند آن خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر به مردم بوده و ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به تغییرات ساختاری صورت گرفته در مصلی افزود: به ثمر نشستن سازه‌های ایوان و برخی ساخت و سازهای چشمگیر نتیجه انجام مطالعات بسیاری است که در سال‌های اخیر انجام شده است.

دکتر دولتی در ادامه به بیان نکاتی درباره احداث پارکینگ طبقاتی در زمین ۵هزار متری نبش خیابان قنبرزاده پرداخت و از لزوم تلاش مسئولان مصلی و شهرداری برای آزادسازی خیابان پاکستان و رفع مشکلات مردم در این محدوده گفت.

ساخت پل عابرپیاده بیهقی که ارتباط بین مصلی و منطقه بیهقی را ایجاد می‌کند نیز از دیگر مسائلی بود که دکتر دولتی به آن اشاره کرد و گفت که در مراسمی مانند نماز عید سعید فطر نبود این پل به وضوح مشهود است.

در ادامه جلسه، معاونان شهردار درباره موضوعات مختلف مطرح شده با دکتر دولتی به بحث و تبادل نظر پرداختند و مسائلی نظیر اینکه تملک املاک محدوده خیابان پاکستان باید به صورت ویژه از شهرداری تهران پیگیری شود و اعتبارات منطقه ۷ برای تملک املاک این خیابان کافی نیست، مطرح شد.

شهردار و معاونانش البته این را گفتند که برای رفع بلاتکلیفی مردم، اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

پایان بخش این دیدار نیز بازدید شهردار و هیأت همراه از مراحل پایانی ساخت مسجد جامع و ایوان گنبدخانه در صحن مرکزی مصلی بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.