ششمین نمایشگاه معدن و صنایع معدنی ایران از ۱۸ تا ۲۰ مهرماه در شبستان مصلای امام خمینی(ره) برگزار می شود.

ششمین نمایشگاه معدن و صنایع معدنی ایران

به گزارش روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره)، در این نمایشگاه که هدف از برگزاری آن معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی و شرکت‌های تولیدکننده و ارائه کننده خدمات معدنی در ایران عنوان شده، آخرین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.
نمایشگاه ششم که رشد ۳۰ درصدی میزان مشارکت‌کنندگان را نسبت به نمایشگاه سال گذشته یدک می‌کشد، برگزاری ۲۰ همایش و کارگاه آموزشی علمی و نشست‌های تخصصی با حضور متخصصان و اساتید دانشگاه‌ها را در دستور کار خود قرار داده است.
ششمین دوره از این سری نمایشگاه‏‌ها که از ۱۸ تا ۲۰ مهرماه در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود، با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت و با همکاری سازمان‏‌های نظام مهندسی معدن ایران، توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور و محیط زیست، با شعار «سربلندی ایران را از اعماق زمین می‌‏سازیم» در فضایی به وسعت بیش از ۱۲هزار مترمربع و با حضور بیش از ۲۲۰ شرکت داخلی و ۵۵  شرکت خارجی برگزار می‌شود. شرکت‌هایی که برخی از آن‌ها برای اولین بار در این نمایشگاه حضور خواهند یافت.
در نمایشگاه ششم، مشارکت‌‏کنندگان در زمینه‌هایی چون صنایع وابسته به ذوب فلزات، ابزارهای برش و فرآوری سنگ‌های تزئینی و سنگ‌های قیمتی، تجهیزات انفجار، مهندسین مشاور و شرکت‌های سرمایه‌گذاری به ارائه آخرین دستاوردهای خود خواهند پرداخت.
اهمیت برگزاری نمایشگاه از این جهت است که در حال حاضر، حدود ۶ هزار معدن با ۷۰ نوع ماده معدنی در کشور شناسایی شده است و ۱۲ معدن مهم جهان مانند مس سرچشمه، ۸ درصد ذخایر روی و ۳ درصد ذخایر سرب جهان در ایران جای گرفته وکشور ما چهارمین تولید کننده سنگ تزئینی در دنیا به حساب می‌‏آید.
ایران با بیش از ۴ دهه فعالیت در بخش معدن، از نظر ذخایر معدنی، با دارا بودن بیش از ۷ درصد کل ذخایر معدنی جهان، به عنوان یکی از ۱۰ کشور برتر دنیا و نخستین کشور در منطقه  غرب آسیا به شمار می‌‏رود. 
علاقمندان برای شرکت در این نمایشگاه می‌توانند با شماره ۸۸۵۴۸۸۴۵ تماس بگیرند یا به وب‌سایت http://www.expopars.com/ مراجعه کنند.
ساعت برگزاری ششمین نمایشگاه معدن و صنایع معدنی ایران ۹:۳۰ تا ۱۷ خواهدبود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.