دکتر عباس کبریایی زاده، رییس هیئت مدیره انجمن داروسازان ایران در مراسم اختتامیه سومین نمایشگاه بین‌المللی دارو و تجهیزات وابسته(ایران‌فارما) با اشاره به حضور ۵۰۰ شرکت از ۳۰ کشور جهان در این نمایشگاه از مسئولان مصلای امام خمینی(ره) قدردانی کرد.

دکتر کبریایی‌زاده رییس نمایشگاه ایران‌فارما

به گزارش روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره)، در مراسم اختتامیه دکتر کبریایی‌زاده، رییس نمایشگاه ایران‌فارما، دکتر اکبر برندگی، مدعوین خارجی و مدیران و نمایندگان شرکت‌های تولید‌کننده دارو حضور داشتند.  
دکتر کبریایی‌زاده حضور موثر شرکت‌ها را عامل شوق و اشتیاق بیشتر برای حضور آنها در چهارمین دوره ایران‌فارما برشمرد و گفت: از شرکت‌های مختلف داخلی و خارجی، به ویژه کشورهای افغانستان و سوریه برای حضور در نمایشگاه بعدی که در سپتامبر سال ۲۰۱۸ برگزار می‌شود، دعوت می‌کنم و امیدوارم در نمایشگاه ایران‌فارمای چهارم شاهد حضور شرکت‌هایی از این دو کشور باشیم.
وی در ادامه با قدردانی از مسئولان مصلای امام خمینی(ره) در امر برگزاری، مدیریت و میزبانی نمایشگاه‌های مختلف، از جمله ایران‌فارما گفت: در نمایشگاه سوم ایران فارما، بیش از ۵۰۰ شرکت حضور داشتند که افزون بر ۱۰۰ شرکت آنها خارجی و از ۳۰ کشور جهان بودند که به خودی‌خود سبب پررونق‌تر شدن نمایشگاه نسبت به دو دوره قبلی شد.
وی به نمایشگاه چهارم ایران فارما هم اشاره کرد و افزود: طی سه روز برگزاری، ۳۰ هزار بازدیدکننده از نمایشگاه امسال بازدید کردند.
آیین اختتامیه نمایشگاه ایران‌فارما ۲۰۱۷، پس از سخنرانی کوتاه دکتر اکبر برندگی، با قدردانی از شرکت‌های برتر تولیدکننده و ارائه‌دهنده دارو و تجهیزات دارویی به کار خود پایان داد.

منبع: روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره) تهران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.