در پی اعلام خبر اینکه احتمال تشییع شهدای فاجعه منا از مصلای تهران و یا میدان امام حسین صورت خواهد پذیرفت، طبق آخرین خبر دریافتی مراسم تشییع احتمالاْ از محل دانشگاه تهران برگزار خواهد شد (۷مهر ۹۴)

شهدای فاجعه منا احتمالاْ از مقابل دانشگاه تهران تشییع می‌شوند

پیام برازجانی با اعلام خبر تشییع پیکر شهدای منا از مقابل دانشگاه تهران تأکید کرد: زمان و تعداد جانباختگان ایرانی که در اولین پرواز به کشور وارد می شوند همچنان مشخص نیست.

وی با تأکید بر اینکه تعداد جانباختگانی که در تهران نیز دفن می شوند همچنان مشخص نیست، اظهار کرد: دلیل نامشخص بودن موارد مذکور شیوه و میزان همکاری دولت عربستان است.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان تهران با تأکید بر اینکه مراسم تشییع شهدای به محض ورود به کشور برگزار می شود، عنوان کرد: هماهنگی رسانه ها با توجه به حضور مقامات کشوری و لشگری برای حضور در این مراسم بر عهده نهاد ریاست جمهوری است به گونه ای که در همان روز تشریفات لازم انجام می شود

برازجانی با اشاره به اینکه تدارکات در نظر گرفته شده برای برگزاری این مراسم در حد یک مراسم تحلیف است، اظهار کرد: استانداری تهران برگزارکننده اصلی این مراسم است و در حال حاضر استاندار در حال ارسال دعوت نامه برای تمام مقامات لشکری و کشوری است.

وی به مصوبه شورای تأمین در صبح امروز اشاره و عنوان کرد: آنچه در شورای تامین به تصویب رسیده است برای تمام دستگاه های ذیربط لازم الاجراست و به صورت اتوماتیک برای آنها ارسال می شود. بر این اساس به نظر می رسد ابلاغیه هماهنگی برای راهور نیز تاکنون ارسال شده باشد.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان تهران به آن دسته از جانباختگانی که محل زادگاه یا خانواده آنها در شهرستان قرار دارد اشاره و اظهار کرد: این عزیزان در صورت وجود پرواز مستقیم از عربستان به محل زادگاهشان فرستاده می شوند در غیر این صورت پس از حضور در فرودگاه تشریفات قانونی بسیار کوتاه مدت به شهرستان مورد نظر اعزام می شوند. لذا از خانواده این عزیزان درخواست می کنیم در شهرستان های خود حضور داشته وبه تهران مراجعه نکنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.