با توجه به شیوع بیماری کرونا و دستورات و توصیه های پزشکی برای ممانعت از تجمعات مردم و همچنین ممنوعیت برگزاری نمایشگاه و همایش، نمایشگاه‌های کتاب و قرآن در سال ۱۳۹۹ به تعویق افتاد.

نمایشگاه قرآن 97

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مصلای امام خمینی(ره) در همین رابطه دبیر شورای سیاست‌گذاری و سخنگوی سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از موکول شدن زمان برگزاری این رویداد فرهنگی خبر داد و گفت: با مصوبه شورای سیاستگذاری، سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران بعد از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

ایوب دهقانکار با اعلام این خبر گفت: با عنایت به اینکه هدف از برگزاری نمایشگاه کتاب تهران ایجاد فضایی آرام و دلنشین، محیطی فرهنگی برای دوستداران و علاقمندان به کتاب و کتابخوانی و از سوی دیگر تقویت چرخه اقتصادی نشر کشور است، با لحاظ شرایط فعلی جامعه، شورای سیاستگذاری تاریخ ۲۶ فروردین ۹۹ را برای اجرای بهینه نمایشگاه کتاب مناسب ندانست و بر اساس مصوبه شورا زمان برپایی سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران به بعد از ماه مبارک رمضان موکول شد.

 وی همچنین تاریخ دقیق برپایی سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران را وابسته به تصمیم‌گیری شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه کتاب تهران در جلسات آتی اعلام کرد.

مرتضی خدمتکار، مدیر اجرایی بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم نیز از تغییر زمان برگزاری نمایشگاه قرآن کریم خبر داد و بدین ترتیب برگزاری این رویداد بین‌المللی از ماه مبارک رمضان به زمان دیگری موکول شد.

غیر از تغییر زمان برگزاری نمایشگاه‌های کتاب و قرآن سال ۱۳۹۹ که قرار بود در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شود، دیگر برنامه‌های نمایشگاهی در مصلی نیز به دلیل شرایط فعلی کشور تا اطلاع ثانوی لغو گردید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.